System silników

Silniki systemu WATT Drive gwarantują szybką                         i ekonomiczną dostępność we wszystkich możliwych jednostkach, dzięki wyrafinowanym komponentom.

Standaryzowane moduły silnikowe:

  • Sprężynowy hamulec:

Wytrzymały hamulec sprężynowy, 24VDC, 230VAC, 400VAC, opcjonalnie: odporny na korozję, pyłoszczelny, wyciszony, z / bez zwalnicza ręcznego, z mikroprzełącznikiem podwójny hamulec teatralny, hamulec sceniczny

  • Wymuszone chłodzenie:

Jednofazowe, trójfazowe - napięcie zmienne (różne napięcia światowe), ocynkowana lub lakierowana osłona

  • chrona silnika:

Potrójny termistor PTC (TF), potrójny termostat (TH),
ostrzeżenie / odcięcie (TF-TF), ostrzeżenie / odcięcie (TH-TH),
PT100

  • Systemy enkoderów:

Inkrementalny enkoder wału, enkoder absolutny z interfejsem SSI, Resolver, generator tacho DC

  • Specjalne łożyska:

Izolowane, wzmocnione, wysokotemperaturowe

  • Ochrona:

IP56 / 65, osłona przeciwsłoneczna, ochrona przed wilgocią, podwyższona ochrona termiczna, system izolacji odpowiedni do pracy z falownikiem, pokrywa ochronna

  • Skrzynka zaciskowa:

MIP-Box (Multipin-Box):
Multipin Box jest zharmonizowany z konstrukcją silników systemu WATT i jest dostępny dla silników o wielkości 63-280. Nowa skrzynka zaciskowa może być wyposażona w maksymalnie 22 terminale, a także w prostownik do hamulców elektrycznych.
Łatwe i szybkie połączenie wszystkich opcji systemu modułowego (hamulce, enkodery inkrementalne, przeliczniki, wentylatory zewnętrzne, ogrzewanie zapobiegające skraplaniu i elementy termoizolacyjne)

System MIG-connect

Złącze enkodera na skrzynce zaciskowej

  • Malowanie standardowe:

RAL 5009

  • Opcje mechaniczne:

B3, B5, B14, B35, B34 itp., Drugi koniec wału (z pokrętłem ręcznym), sprzęgło jednokierunkowe ...